Thursday, 24 September 2015

Remaja

Assalamu'alaikum...
Kamu yg masih remaja, yg udah naik level ke dewasa, atau yg mau naik tingkat ke remaja..
Maksud remaja itu apa sih? Buat apa sih masa remaja itu?
Buat menikmati masa muda yg cuma sebentar ya? Buat senang-senang? Hmmmm kalo liat realita nya sih yaaa remaja itu ya gitudeh, sekarang kalo ngedenger kata remaja yg pasti hadir di benak sih ya kumpul bareng temen, hang out, pacaran, iya bukan sih?
Berhubung gue juga masih remaja, ya itulah yang banyak kedengeran di luar sana.
Tapi sebenernya, remaja itu punya sesuatu yang lebih penting dri sekadar tugas sekolah, kumpul bareng teman, jalan-jalan. Yaitu apa coba? Remaja itu sebagai harapan dunia, harapan masa depan, harapan negeri. Kalo udah bicara tentang negeri, miris deh dekarang mah. Pejabatnya banyak yang korupsi, rakyatnya yang gitu-gitu aja atau gak berkembang bahkan mundur perkembangannya. Iya gak sih? Coba liat realitasnya aja, korupsi itu yang ngelakuin kan pejabat, kayak dewan perwakilan rakyat gitu kan, sebagian, gak semua pejabat sih, mereka (yg korupsi) berarti egois dong, karena seharusnya mereka memkirkan rakyat, mendukung aspirasi rakyat. Bahkan Undang-undang dibikin sekehendaknya, misalnya kayak privatisasi alam, yg tadinya Allah sediakan di Indonesia untuk rakyat yg mendudukinya, malah boleh disewa sama pihak perusahaan asing, terus rakyatnya gak kebagian apa-apa, kan miris:(
Udah gitu rakyatnya, nyatanya belum sejahtera, para petani dalam negeri dikalahkan sama produk impor, kayak beras, banyak dari negara lain dijual ke Indonesia, kan produk petani kia jadinya melempem. Iya gak? Gak beres kan:( masih banyak deh masalah-masalahnya, seabreg-abreg masalah yg belum terselesaikan, karena aturannya juga sih yg belum optimal.
Nah, kalo kamu ngeh sama masalah-masalah negeri ini yg belum dituntaskan, gimana ya kalo generasi kita makin berantakan gegara kitanya juga yg masih maunya senang-senang? Tanpa peduli sedikitpun? Gue juga kalau ingat itu, sedih dan ingin menjadi pejuang, pejuang bukan kayak perang dunia, tapi perang memakai pemikiran guys. Soalnya pemikiran kita lah yg lagi dijajah, tentang sukses deh, sukses itu kayak gimana? Sekarang nih ya, tentang kesetaraan gender, cewek memiliki hak yg sama kayak cowok, boleh berkuasa di dalam suatu negara, padahal Allah udah menjadikan cowok sebagai pemimpin bagi cewek, so kalo udah Allah yg nentuin pasti kalo dilanggar ada akibatnya yg merugikan kita. Tapi Allah ngasih kesempatan yg sama ke cewek dan cowok buat jadi paling atas derajatnya dalam pandangan Allah (baca: taqwa). Karena taqwa adalah kunci kesuksesan dan kebahagiaan abadi (baca: Surga) ♡
Siapa yang mau jadi penghuni surga angkat kepala *apasih* wkwk
Gue pasti lah mau, kalo kamu juga mau, yuk kita berlomba! Siapa yg berusaha untuk selalu taqwa dialah pemenangnya. Eitss taqwa itu apa sih? Taqwa itu adalah menaati segala perintah Allah swt dan menjauhi segala larangan-Nya. Okk?? Sip deh jangan cuma impian doang ya surga tuh bisa dicapai asalkan kita berusaha. Semangat!!
Syukron
Assalamu'alaikum

Monday, 14 September 2015

Biografi Basa Sunda

                              Pun Bapa
Wasta pun bapa Hedi Priatman. Sok diluadi Edi, Adi atawa kubil. Babar di Bogor, 28 Februari 1960. Pun bapa nyaeta murangkalih ka lima tina tujuh duduluran. Anjeunna kakara kuliah di Universitas Islam Nusantara fakultas hukum tapi teu nepi ka tamat. Riwayat sakolana nyaeta SD Polisi 4 Bogor, SMP 2 Bogor, SMA Guna Dharma Bandung.
Hobi pun bapa nyaeta maen gitar sareng nembang. Kakara oge manggung sareng rerencanganna ngabentuk band dina acara reunian SMP.
Pun bapa kakara gawe di parusahaan baraya nyaeta CV Cahaya Utama, tapi parusahaanna teh atos teu aya deui. Pun bapa tiasa disebat multitalent, anjeunna tiasa sagala rupa pagawean, kaahlian utamana teh listrik.
Pun bapa tos wangsul ka sisi Illahi. Kirang langkung atos tilu taun pun bapa ninggalkeun dunya. 

Biografi Basa Sunda

                                 Pun Ibu
Wasta pun ibu Rosita. Babar di Bogor, 13 Mei 1969. Pun ibu awit tina Gunung Putri. Anjeunna nyaeta murangkalih nu bungsu tina lima rarakaan kawalon. Riwayat sakolana nyaeta salah sahiji SD negeri di Cileungsi, SMP negeri 1 Cileungsi, sareng SMEA negeri 1. Pun ibu ti leutik sok disebat 'kecil kecil cabe rawit' ku rerencanganna. Di SD sareng SMP, pun ibu gaduh ranking hiji atawa dua teterasan. Nepi ka udag udagan ranking sareng rerencangan lalakina.
Saatos tamat SMEA, pun ibu kakara gawe di pabrik nepi ka pingsan. Kakara oge ngalamar gawe di salah sahiji kantor urusan motor.
Pun ibu waktos masih sakola, lamun hoyong meunang acis keur sakola, kudu bebersih heula di bumi raka ipar unggal isuk nepi kabeurangan sakola.

Sunday, 13 September 2015

Biografi Basa Sunda

                                                     Hanna Septiani
Hanna septiani, sok diluadi hanna. Babar di Bogor, 5 September 2000. Anjeunnna murangkalih nu kahiji tina tilu baraya. Gaduh dua rai, istri sareng pameget. Rai nu istri wastana Dini, yuswa na 8 taun. Rai nu pameget ngagaduhkeun yuswa 4 taun.  Ayeuna Hanna sakola di salah sahiji SMK di Bogor.
Hanna ngagaduhkeun hobi 'denger musik', nu midamel hate halus, sareng ningkatkeun pagawean otak. 
Hanna ngagaduhkeun cita cita janten pangusaha sukses. Hanna nu tadina pasif tina kagiatan kagiatan sakola, ayeuna janten anggota OSIS sareng Rohis.
Hanna ngarobah dirina janten langkung muslimah saleresna.

Saturday, 12 September 2015

Puisi "Negeri Berkebalikan"

Assalamu'alaikum. Hai kalian. Aku mau menunjukkan uneg uneg ke negeri ini. Bukan negeri nya juga sih, tapi lebih ke penguasa nya... yaudah langsung aja ya

Puisi singkat

Negeri berkebalikan
(Karya siti maulinda juniar)

Negeri bertabur emas
Menitip bekas
Tuan terlindas
Beringas para teratas

Tuan tuan dipijak
Teratas kosong memihak
Memihak para pemijak
Tuan terpadati sesak

Apalah negeri
Bila tanpa mentari
Rangkaian bunga mati
Pemijak berbunga hati


Kalo gak jelas maafkan ya, baru belajar hehehe

CATATAN HARIAN

Dear,
Poe ieu, di sakola aya psikotest kirang langkung tabuh 8 nepi ka tabuh 11.30. Abdi rengse ngisi pang akhirna. Waktos ngisi form kepribadian, abdi teu ngupingkeun kumaha cara ngetangna, lantaran abdi teh nuju ngisi lembaran nu lian. Abdi mani ngarasa budak nu pang bodona. Padahal wajar weh lamun lila, da soal na langkung ti 200 soal. Tapi abdi teh mani bingung waktos ngetang form nu akhir na, lantaran abdi teu merhatikeun. Wkwk *jangandicontohya*.
Saatos psikotest, abdi cap 3 jari di SMP, ka SMP abdi mani bungah lantaran patepang deui sareng rerencangan nu deukeut pisan. Abdi patepang sareng Nanda, nisa, nobi, erika. Ka nanda anyar patepang deui, abdi teras meluk bari mewek, ngarasa kangen teras sareng meluk teh tiasa ngobatan kangen eta. Abdi oge janten tenang lantaran abdi ngarasa aya sasuatu nu ngaganjel nu teu tiasa abdi caritakeun, janten pelukan sareng mewek eta teh tiasa nyalurkeun emosi.

Monday, 7 September 2015

CATATAN HARIAN

Dear,
Abdi di bumi ngan sareng teteh wae, pun ibu nuju ngendong di bumi nini, lantaran nini abdi teh nuju geuring. Abdi ditinggal ku pun ibu teh karaosna mani sepi pisan. Tapi abdi oge diajar mandiri. Nanaon kudu nyiapkeun sorangan. Tapi ditinggal ku pun ibuna ge ngan sapeuting ieu wae, jadi isukan teh pun ibu balik deui ceunah mah. Alhamdulillah, sateuacan pun ibu ka bumi nini, pun ibu atos nyiapkeun kadaharan di bumi, jadi abdi teras weh neda, teu kedah masak heula.
Abdi teh kabangun ti kulem. Tadi teh a sateuacanna, abdi nuju diajar sosiologi pikeun presentasi isukan, tapi abdi teh kakulem. Jadi, ayeuna abdi neraskeun diajar deui. Teu acan deui abdi diajar matematika. Padahal ceunah isukan teh ulangan matematika. :O abdi anyar kenging info ti rerencangan di grup line. Da abdi anyar on internet teh, jadi katinggal infona.

Sunday, 6 September 2015

CATATAN HARIAN

Dear,
dinten Minggu ieu, abdi ngajadwalkeun ngerjakeun tugas sakola, jam 6 abdi atos ngerjakeun tugas, lantaran isuk teh waktos nu masih seger pikeun mikir.
tapi aya weh pikakeuheuleun teh, abdi ngarasa jadi budak nu pangbangorna, mandi oge mani dicarekan ku pun ibu :D padahal abdi teh hoyong salse heula, mumpung masih pere keneh.
tapi, abdi teh eling, da abdi teh ulah salse wae, masih seueur pagawean nu kedah dikerjakeun, abdi teh kedah milari elmu atawa ngaji, kedah ngabantun pun ibu, kedah ngerjakeun tugas, diajar,  jsb.
abdi oge ngarasakeun yen kaseueuran salse teh malah midamel mastaka lieur. mantakna, kakedulan teh kedah dipiceun anggang.
abdi teh kedah ngalawan kakedulan, lantaran kedul teh ngan midamel kagagalan,sabalikna kagetolan teh bakal midamel kasuksesan.

Friday, 4 September 2015

(CATATAN HARIAN)

Dear,
Dinten ieu teh pere sakola, abdi hoyong ngagunakeun waktos pikeun ngerjakeun tugas. Ayeuna, abdi ngarasakeun heurasna jadi budak SMA. Sumping ka sakola jam ± 7, mulih jam ± 15.00. Kadang aya kagiatan  nepi ka jam ± 17.00. Nepi di bumi kirang langkung jam 18.00. Nyampe di bumi, langsung ngalakonan kagiatan sapertos sholat, ngerjakeun tugas. Kadang abdi ngerjakeun tugas nepi ka kulem, lantaran kacapean. Akhirna, tugasna teh teu acan rengse, ngerjakeun deui di sakola.
Salian ngerjakeun tugas, abdi teh leuwih rea ngagunakeun waktu pikeun ngareureuhkeun diri. Tapi, angger weh tugas teh kudu dikerjakeun. Lantaran waktosna digunakeun leuwih ngerjrea ku ngerjakeun tugas, waktos pikeun ngabantu pun ibu oge janten ngurangan.